środa, 26 października 2011

BAL STUDENCKI

Siemka kochani :))

Dzisiaj mam dopiero na 13 więc się wyspałam po wczorajszym balu :) Wstałam sobie o 11:30 i poszłam z moim zajebisty psiuśkiem na spacerek :):D W końcu się wybiegał. Teraz idę sobie zrobić grzanki na śniadanie :)) A później mykam szykować się na uczelnię. Dzisiaj mam wolne w pracy i odpoczywam dlatego jak wrócę do domu zjem jakiś obiadek dziś Owieczka gotuję i mykam na plażę z książką do angielskiego i zakuwam wszystkie słówka, które muszę umieć na jutro i również biorę podręcznik do statystyki i zakuwał wzory i wszystkie inne pierdoły, które mamy przygotować na jutro :)) A wieczorkiem czytam książkę ale dopiero po rodzince.pl i top model. Do końca książki zostały mi tylko 3 rozdziały:) Ahhh i z tym wszystkim muszę się wyrobić do 18 bo o 18:00 gra Skra Bełchatów. Jednak oglądnę sobie tylko nie całą godzinkę ponieważ później muszę iść na wf a dokładnie na basen :))


Niestety właśnie w środę musimy mieć basen ;// W poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki mamy trening od 19:00 do 20:30 a w środy basen od 19:00 do 20:30 i w sobotę mamy taniec od 11:00 do 12:30 :)) Spokoooo :))

A oto strój z wczorajszego balu:





Na balu było boskooo :)) Uwielbiam takie imprezy integracyjne :d I była czystaaaa ;)) Mimo że ja tylko wypiłam 3 kieliszki z wiankiem i 1 połówkę na samym końcu tuż przed wyjściem za mojego kochanego A :):D

Najlepszy był nasz kankan :D Już się nie mogę doczekać płyty:))

Fotki z wczoraj:









Mykam kochani się szykować na uczelnię :))

Pozdrawiam !:)

Przesyłam dużo buziolków :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz