sobota, 29 października 2011

DO POLSKI !:)

Siemka kochani :))

Ja się właśnie ogarniam po wczorajszym Halloween party i za chwilę idę do biblioteki ponieważ wszystkie książki już przeczytałam i muszę sobie coś pożyczyć ciekawego i nieciekawego do szkoły :d

Wyjeżdżam dziś do Polski na tydzień wracam w niedzielę. Gdyby nie Wszystkich Świętych to pewnie bym siedziała w Cancun ale pasuję pojechać. :)) Przez ten tydzień pasuje mi wszystkie książki, które pożyczę ogarnąć i pouczyć się na angielski bo w środę mam kolokwium :) Przygotować się na pedagogikę specjalną :)
Tak więc nie będę się nudzić. I zobaczę się z moją kochaną siostrzyczką M :)):):* Ohhhh jak się za nią stęskniłam :-)

Outfit na dziś:













Po wczorajszej imprezie jestem nie do życia ale warto było iść :) Było super :)

Pozdrawiam !:)

Lovv:*:*:*:*♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz