poniedziałek, 31 października 2011

MIAŁO BYĆ....

Siemka kochani :)

Rano byłam zrobić sobie wyniki z krwi, żeby sprawdzić czy żelazo mi się unormowało. A teraz sprzątam umyłam okno w swoim pokoju i za chwilę idę myć w inych pokojach zostało mi jakieś 5 okien umyć i wysprzątać salon i łazienkę i swój pokój :/
Znalazłam piosenkę zajebistą:



Zajebista piosenka :)) Słucham jej bez przerwy.

TEKST:

Czemu wszystko znów odchodzi i nienaprawione błędy,

po raz trzeci musze płakać,przelewać sentymenty,

by dostać tą szansę będę modlił się i starał,

za wciąż te same błędy znów spotkała mnie kara.

Chciałem kochać tak mocno,a sprawiłem mocny bół,

nikt nie sprawi nigdy bym tak dobrze się czuł,

jak przy tobie kochanie chwile spędzone zapamiętam,

choć czasem było ciężko wykręcić na zakrętach.

Miałaś być tylko jedną,jedną na całe życie,

w moim sercu będziesz miała zawsze pewne ukrycie.

Szkoda,że nam nie wyszło,chociaż jestem przekonany,

że minie ledwie chwila kiedy znów się spotkamy.

Czasem sam nie pojmuje,jak to mogło się wydarzyć,

tyle pięknych momentów o których teraz można marzyć,

tyle chwil spędzonych razem,a miało być tak pięknie,

iskra nadzieji odeszła znowu pękło moje serce.

Czasem zrozumiem,że nie było nam pisane,

chodzić spać w te noce razem,budzić się ranem,

całować Cię tak czule i gdy zrobi to lepiej

kto inny odda Ci serce w kolor zmieni sepię,

ja zrozumiem,wkońcu też masz prawo być szczęśliwa,

może znajdziesz tą miłość,która będzie tak prawdziwa,

ja nie wnikam,może też mi się uda podobną do Ciebie znaleźć ciągle

wierze w cuda może uda się zapomnieć by uniknąć łez,

mogę uciec od wspomnień gdy będę szybko biec.

Przepraszam za me błędy wiem że też Cię to bolało,

czas ułoży nowe życie po tym wszystkim co się stało.



Miało być tak pięknie lecz wszystko się skończyło

poraz kolejny uciekła mi miłość.

Teraz staram się zapomnieć,dalej patrząc w przyszłość

Teraz staram się nie myśleć że straciłem wszystko.

Tak pięknie miało być lecz wszystko się kończy

zamknięty w czterech ścianach w swe wspomnienia patrze

przecież ta sytuacja mogła toczyć się inaczej.



Każdą chwilą o tym marzę,by Cię dotknąć pocałować

marze,by znów Cię przytulić i na zawsze już zachować.

Poczuć twoją dłoń na mej twarzy i twój dotyk,

mógłbym całe wieki stać i wpatrywać się w twe oczy,

to jest dla mnie jachwem,pozwala mi oddychać.

Tylko jedna na tym świecie,prawdziwy unikat,

skarb,który straciłem znaczył dla mnie tak wiele,

wiem,że będzie mi trudno,ale nie chce stać się zerem,

po raz trzeci już nie wyszło,bo nie tak to miało być,

zrozumiem to potrafię wiem,że dalej trzeba żyć.

Przepraszam za mą zazdrość,kontrole,zaufanie,

którego nie okazałem choć umiałem nie kłamie.

A za miłość,którą darze Cię już od dawien dawna,

nigdy nie przeprosze to że kocham to prawda,

nigdy Cię nie zapomne nawet gdybym sie starał,

- miłość na zawsze zostanie nie odleci jak bara.



Miało być tak pięknie lecz wszystko się skończyło

poraz kolejny uciekła mi miłość.

Teraz staram się zapomnieć,dalej patrząc w przyszłość

Teraz staram się nie myśleć że straciłem wszustko.

Tak pięknie miało być lecz wszystko się kończy

zamknięty w czterech ścianachw swe wspomnienia patrze

przecież ta sytuacja mogła toczyć się inaczej.




idę teraz na bigos mojej mamusi a później dalej sprzątać :)

1 komentarz:

  1. Siemka kochana ... Współczuje sprzątać , też tego nienawidzę ..... Bardzo fajna piosenka , fajne słowa ;)

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń